Mittwoch, 19. Dezember 2012

Cheerful Birds

Stupid me!!! Last sunday I finished the painting for my sister. We were late and I was in a hurry on that day so I fastly wrapped it in gift wrapping paper and then we headed to my family's pre-christmas party. I gave it to her and received my painting in return (Can't wait to open it :)). Anyway, when we were already on our way to my parent's house (having the wrapped painting stored in the trunk) I had a sudden, blinding realization: I forgot to take a picture of it... :( :( :( I really wanted to show you how it turned out. After christmas I am going to ask my sister if she might take a picture and send it to me...


But there is something I can show you instead: Along with my sister's painting I created a series of similar paintings that all look a little bit alike. The second one is now ready and I can show you this one :) 

Wie dumm von mir! Letzten Sonntag habe ich das Bild für meine Schwester fertig gemalt. Da wir an dem Tag zu meinem Familienvorweihnachtstreffen fahren wollten (und eh schon spät dran waren) habe ich es schnell eingepackt und dann sind wir schon aufgebrochen. Als das verpackte Bild schon im Kofferraum verstaut war, fiel es mir wie Schuppen von den Augen: Ich hatte vergessen, eine Foto von dem Bild zu machen... :( :( :( Ich hätte es Euch gerne gezeigt und habe mich sehr über mich geärgert. Nach Weihnachten werde ich meine Schwester fragen, ob sie ein Foto von dem Bild machen würde und es mir schicken kann.
Ich kann Euch heute jedoch etwas anderes zeigen: Zusammen mit dem Bild für meine Schwester habe ich eine kleine Serie von ähnlichen Bildern begonnen. Das zweite ist nun auch fertig und dieses kann ich euch zeigen :)

"Cheerfulness"



Have a nice Advent season :)
Mandel

Kommentare:

  1. It's so pretty! If it's anything like the one you made for your sister she'll be so happy!
    Merry Christmas Mandel!
    Jess x

    AntwortenLöschen
  2. Sehr schönes und lebendiges Bild ! Klasse ! ! !
    Ja,... lustige Geschichte mit dem versäumten Foto :-) Also sehe ich, das es Anderen auch so geht wie mir ;-)
    Viele liebe Grüße

    AntwortenLöschen